OSOBE U PRATNJI: javni poziv
Autor: Ivona Turda, 17. 9. 2021.
ZA VRIJEME MOBILNOSTI UČENIKA U PROJEKTU “GoAgro” u okviru Erasmus+ programa Poljoprivredno šumarskoj školi odobreno je sufinanciranje provođenja projekta „GoAgro“ u sklopu Erasmus+ programa za strukovno obrazovanje. Projektom se financira provođenje aktivnosti mobilnosti učenika u trajanju od 12 dana (+ 2 dana putovanja) u Sevilli (Španjolska), u Bragi (Portugal) i u mjestu Genech (Francuska). Opširnije pročitajte klikom na više.
Osobe zainteresirane za pratnju učenika tijekom mobilnosti (uključuje nastavnike, stručne suradnike, administrativno osoblje) trebaju dostaviti popunjenu i potpisanu prijavnicu zajedno s prilozima do 22. rujna 2021. u 13.00, u zatvorenoj omotnici u uredu pedagoga/psihologa s naznakom Prijava za projekt „GoAgro“ – osoba u pratnji, te će dobiti potvrdu o prijavi. Uz prijavnicu je OBAVEZNO priložiti ažuriran Europass CV i motivacijsko pismo.
Stručno povjerenstvo (ravnatelj, koordinator, predsjednik aktiva struke i pedagog/psiholog – po potrebi u izmijenjenom sastavu ukoliko se prijavi netko od navedenih (u tom slučaju članovi su tajnica/voditelj (pod)aktiva i sl.)) na osnovu pristiglih prijava izradit će bodovnu ljestvicu prema sljedećim kriterijima:
1. Poznavanje engleskoga/španjolskoga/francuskoga/portugalskoga jezika (1-6) - boduje se engleski jezik prema razini, a španjolski/francuski/portugalski donose dodatne bodove - prema podacima iz CV-a i eventualnoj potvrdi
2. Dosadašnje iskustvo inozemnih putovanja - prema motivacijskom pismu (1-5)
3. Dosadašnji rad na projektima - prema CV-u (+ 1 bod po projektu)
4. Pouzdanost i ozbiljnost prijavitelja, sposobnost pravilnog reagiranja u kriznim situacijama – prema procjeni stručnog povjerenstva (1-5 bodova)
Za svaku od mobilnosti predviđena su po dvije osobe u pratnji, a ostali prijavljeni sudionici će biti na rezervnoj listi koja se aktivira u slučaju nepredviđenih okolnosti.
Dužnosti osobe u pratnji su: biti na raspolaganju učenicima tijekom cijelog putovanja i boravka, brinuti o svim potrebnim dokumentima potrebnima za putovanje (uključujući Covid-putovnicu i/ili testiranja), dokumentaciji, certifikatima, transferima od/do zračne luke, komunikaciji s mentorom i ispunjavanju svih obaveza učenika; rješavati moguće konflikte kao i sve ostale nepredviđene situacije tijekom boravka; brinuti o odlasku na izlete, pravilnom korištenju slobodnog vremena učenika, poštivanju svih pravila radnog mjesta, točnosti i odgovornosti učenika, kulturi ponašanja u stranoj državi itd. (popis obveza možete pročitati i u prilogu).
Privremeni rezultati će pod zaporkama biti objavljeni na oglasnoj ploči u školi i mrežnoj stranici škole 27. rujna 2021. Rok za žalbu je do 29. rujna do 13:00, a žalba se upućuje na adresu e-pošte koordinatora ili osobno u uredu pedagoga/psihologa s objašnjenjem razloga i stavki zbog kojih se žalba ulaže. Povjerenstvo će razmotriti žalbu i donijeti konačnu odluku 1. listopada, kada su i konačni službeni rezultati prijava, objavljeni na mrežnim stranicama škole i na oglasnoj ploči u školi, a osoba koji uputi žalbu bit će osobno pisanim putem obaviještena o očitovanju povjerenstva.
U slučaju bilo kakvih pitanja obratite se koordinatorici projekta, prof. Rejhani Nuhanović Tadijan na e-mail adresu rejhana@gmail.com, telefonom ili putem Teams platforme.
Datum: 16. 9. 2021.
Koordinatorica projekta,
Rejhana Nuhanović Tadijan
Ukupno: 780450
Ovaj mjesec: 10903
Ovaj tjedan: 3061
Danas: 382
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |